Шкільна бібліотека
Шановні користувачі!
Щиро вітаємо Вас на сторінці нашої бібліотеки!
Сподіваємося, що ви станете постійними відвідувачами нашої сторінки, а ваш пошук необхідної інформації завжди буде успішним.
«Бібліотека-це скарбниця
всіх багатств людського духу»
(Г.Лейбніц)
Шкільний бібліотекар - Боярська Світлана Анатоліївна
Життєве кредо - "Щоб уникати помилок, треба набратися досвіду, щоб набратися досвіду, треба робити помилки"
Методична проблема - "Використання інноваційних технологій в роботі бібліотеки, як засіб особистісно-орієнтованого виховання учнів"
Бібліотека – це той храм, де завжди народжується і зберігається духовність. Пам’ятаймо, що у давнину бібліотеку
називали « дім життя», «притулок мудрості», «аптека для душі».
Друже!
Якщо хочеш поговорити з ким-небудь – відкрий книгу.
Якщо ти занудьгував – візьми книгу.
Якщо хочеш одержати пораду – відшукай у книзі.
Якщо прагнеш знайти друга – подружись із книгою.
Якщо мрієш стати справжньою людиною – читай книгу.
Якщо хочеш відчути безмежні можливості людського розуму – працюй із книгою.
Бережи свого вірного мудрого друга – книгу!
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Літопис шкільної бібліотеки
За переказами старожилів та згідно краєзнавчих матеріалів школи, бібліотека була заснована у липні 1965 року і перший запис у інвентарній книзі №1 було зроблено 19 липня 1965 року.
Бібліотека знаходилася у корпусі початкової одноповерхової, тоді ще Зінцівської восьмирічної школи. Розміщена вона була в одній маленькій кімнаті з одним вікном. Першими творами бібліотеки були твори К. Маркса „Капитал” у трьох томах, Ф.Енгельс „Диалектика природы”, В.І. Ленін „Вибрані твори ” у трьох томах, документи партії і радянської держави.
Першим бібліотекарем була Курилко Марія Федорівна, яка працювала до 1972 року.
З 1972 по 1974 рік працювала Деркач Тамара Олексіївна.
З 1974 по 1975 рік працювала Ошека Людмила Іванівна.
З 1975 по 1987 рік працювала Жук Надія Іванівна.
З 1987 по 2000 рік працювала Куліш Наталія Костянтинівна.
З 2000 по 2002 рік працювала Дашко Лариса Петрівна.
У жовтні 2002 року до роботи стала Боярська Світлана Анатоліївна.
У 1988 році було завершено будівництво нового приміщення школи в селі Терешки. З 1 вересня 1988 року Зінцівська середня школа була перейменована в
Терешківську середню школу в зв’язку зі зміною її місця розташування. Міняє свою адресу і бібліотека школи яка тепер розташована у великій світлій кімнаті двоповерхової будівлі на другому поверсі, де знаходиться читальний зал і абонемент (об’єднаний варіант).
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бібліотека школи працює в багатьох напрямках:
· Сприяння розвитку пізнавальних інтересів учнів успішному засвоєнню ними навчальних програм;
· Надання бібліотечних довідок учням та вчителям;
· Забезпечення підручниками із загальноосвітніх предметів;
· Задоволення потреб у художній, довідковій, науково-популярній літературі;
· Виховання шанобливого ставлення до книги, виховання у учнів культури читання, вміння користуватися бібліотекою;
· Оперативне забезпечення вчителів інформацією.
В нашій бібліотеці можна:
- взяти цікаву книгу;
- розповісти про книгу, яка сподобалась;
- підготувати доповідь, повідомлення або презентацію;
- почитати журнали та енциклопедії;
- виконати домашнє завдання.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ
Освіту в сучасній школі зорієнтовано на озброєння школярів методами пізнання й аналізу теоретичних положень основ наук, оволодіння ними за допомогою нових способів мислення; озброєння навичками систематичної роботи з джерелами інформації. Залучення шкільної бібліотеки до виконання цих завдань посилює її освітні функції та педагогічну спрямованість.
Шкільна бібліотека - єдине доступне джерело інформації для учнів, яке забезпечує їх інформаційними ресурсами; місце соціальних комунікацій, де зустрічаються учні різного віку, вчителі.
У своїй діяльності бібліотеки керуються Законом України «Про освіту»,Законом України «Про бібліотеки і бібліотечну справу», «Положенням про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу», іншими законодавствами та підзаконними нормативно-правовими актами.
Закон України «Про бібліотеки і бібліотечну справу визначає статус бібліотеки, правові та організаційні засади діяльності бібліотек і бібліотечної справи в Україні, обов’язки та права бібліотек і користувачів.
Указ Президента України від 22.03.2009 р. «Про невідкладні заходи щодо розвитку бібліотек України» доручає Кабінету міністрів України вжити заходів щодо створення національної системи електронного інформаційно-бібліотечного ресурсу.
Маніфест шкільних бібліотек, який був прийнятий 66 Генеральною конференцією міжнародного професіонального суспільства в Єрусалимі, визначає як одне із пріоритетних завдань шкільних бібліотек – співпраця шкільного бібліотекаря з учителями, учнями, батьками.
В інструкції «Про порядок доставки комплектування» визначено порядок комплектування, обліку навчальної літератури, доставки та розповсюдження навчальної літератури. В цій Інструкції зазначено, що безпосередньо роботу з бібліотечним фондом підручників у школі веде бібліотекар. А за організацію роботи щодо створення і своєчасного поповнення бібліотечного фонду шкільних підручників відповідає директор школи.
З метою покращення організації науково-методичної та культурно-просвітницької роботи бібліотек, які підпорядковані Міністерству освіти і науки, видано наказ від 14.05.1999 р. №139 «Про затвердження Положення про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу», в якому визначаються основні завдання, зміст роботи, управління і структура шкільної бібліотеки.
У Положенні про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу визначено, що бібліотека є його обов’язковим структурним підрозділом, який здійснює бібліотечно-інформаційне, культурно-просвітницьке забезпечення навчально-виховного процесу як в урочний, так і в позаурочний час. Свою діяльність бібліотекар організовує спільно з педагогічним колективом, відповідно до планів роботи і регламентуючої документації, що затверджується директором закладу.
Відповідно до «Положення про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу», бібліотека має читальний зал, абонемент та книгосховище.
При бібліотеці працює читацький актив з числа учнів, вчителів і батьків, який допомагає бібліотекарю у виконанні бібліотечної роботи.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________