|
У впровадження теоретичних істин |
Якість навчально-виховного процесу школи, його результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.
З метою поліпшення фахової підготовки вчителів у школі проводиться методична робота, яка спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня, сприяє взаємному збагаченню вчителів педагогічними знахідками, забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку, успіху.
Методична проблема, над якими працює педагогічний колектив школи
• Організація навчально-виховного процесу на основі визначення та розвитку нахилів, здібностей, обдарувань школярів з метою їх життєвого самовизначення і самореалізації
Мета роботи:
- Підвищення ефективності науково-методичного забезпечення кожного уроку в контексті сучасних вимог, підвищення рівня навченості учнів.
- Розвиток творчих здібностей школярів.
- Формування у школярів певної системи художніх уявлень, поглядів, які зможуть допомогти їм виробити в собі дійові критерії естетичних цінностей, готовність та уміння вносити елементи прекрасного у своє життя, починається із сприймання оточуючого.
Очікувані результати:
- Підвищення загальної і педагогічної культури, підвищення професійної компетенції вчителів.
- Дослідницька діяльність вчителя і учня, співпраця з учнем.
- Психологізація навчально – виховного процесу.
- Створення комфортних умов для учнів, підвищення рівня навченості, вихованості, розвитку учнів.
- Використання та впровадження нових педагогічних технологій, опанування новими інформаційними технологіями.
- Забезпечення рівного доступу до якісної освіти всіх учнів з урахуванням їх здібностей і нахилів, індивідуальних ритмів розвитку.
- Використання набутого досвіду більшістю педагогів школи.
- Удосконалення змісту, форм і методів внутрішкільної методичної роботи.
- Сприятливий психологічний клімат в колективі.
Форми методичної роботи:
- Творчі звіти
- Предметні та проблемні теми
- Вирішення педагогічних ситуативних задач
- Педагогічні консиліуми
- Методичні виставки
- Моніторингові дослідження
- Конкурс «Учитель року»
|
Схема роботи |
І етап Завдання:
- Визначення проблеми, її теоретичне усвідомлення.
- Досягнення високої компетентності в суті проблеми, яка вивчається.
- Вивчення науково-методичної літератури з проблеми, створення картотеки науково-педагогічної літератури.
- Освоєння наявного досвіду.
- Дослідження реального рівня професійної майстерності, потреб та інтересів як усього колективу, так і кожного вчителя.
- Конкретизація практичних рекомендацій, розроблених вченими, стосовно специфіки контингенту вчителів школи, класних колективів.
Форми роботи :
- засідання методичної колегії, МО, педагогічних рад;
- інструктивно-методичні наради, засідання творчих груп, школи молодого вчителя;
- фронтальний внутрішкільний контроль;
- самоосвіта;
- вивчення передового педагогічного досвіду.
ІІ етап Завдання
- Апробація та модифікація інноваційних технологій навчання у практичну діяльність.
- Корегування рекомендацій у процесі практичного застосування.
- Створення власного досвіду з проблеми.
- Поширення створеного досвіду, демонстрування його широким масам вчителів.
- Опис власного досвіду з шкільної методичної проблеми.
Форми роботи :
- групові консультації;
- самоосвіта;
- відкриті уроку, виховні заходи, заняття гуртків, факультативів. Їх проведення та обговорення;
- взаємовідвідування уроків;
- засідання педагогічних рад, МО, педконсиліуми
ІІІ етап Завдання
- Моніторингові дослідження щодо результативності трансформації педагогічної ідеї в практичну діяльність.
- Узагальнення результатів науково-методичної роботи, її корекція та впровадження у широку педагогічну практику.
Форми роботи:
- виставка методичних розробок та літератури з проблеми;
- робота психолого-педагогічних семінарів;
- засідання педагогічних рад, методичних об'єднань;
- науково-практична конференція.