Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 25.04.2024, 19:10

Терешківський ліцей

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота

        

 

 

У впровадження теоретичних істин
у живі людські думки і емоції – і є суть
теоретичної праці вчителів
                             В. Сухомлинський

     Якість навчально-виховного процесу школи, його результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.
     З метою поліпшення фахової підготовки вчителів у школі проводиться методична робота, яка спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня, сприяє взаємному збагаченню вчителів педагогічними знахідками, забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку, успіху.

Методична проблема, над  якими працює педагогічний колектив школи

•   Організація навчально-виховного процесу на основі визначення та розвитку нахилів, здібностей, обдарувань школярів з метою їх життєвого самовизначення і самореалізації


Мета роботи:

  • Підвищення ефективності науково-методичного забезпечення кожного уроку в контексті сучасних вимог, підвищення рівня навченості учнів.
  • Розвиток творчих здібностей школярів.
  • Формування у школярів певної системи художніх уявлень, поглядів, які зможуть допомогти їм виробити в собі дійові критерії естетичних цінностей, готовність та уміння вносити елементи прекрасного у своє життя, починається із сприймання оточуючого.

Очікувані результати:

  • Підвищення загальної і педагогічної культури, підвищення професійної компетенції вчителів.
  • Дослідницька діяльність вчителя і учня, співпраця з учнем.
  • Психологізація навчально – виховного процесу.
  • Створення комфортних умов для учнів, підвищення рівня навченості, вихованості, розвитку учнів.
  • Використання та впровадження нових педагогічних технологій, опанування новими інформаційними технологіями.
  • Забезпечення рівного доступу до якісної освіти всіх учнів з урахуванням їх здібностей і нахилів, індивідуальних ритмів розвитку.
  • Використання набутого досвіду більшістю педагогів школи.
  • Удосконалення змісту, форм і методів внутрішкільної методичної роботи.
  • Сприятливий психологічний клімат в колективі.

Форми методичної роботи:

  • Творчі звіти
  • Предметні та проблемні теми
  • Вирішення педагогічних ситуативних задач
  • Педагогічні консиліуми
  • Методичні виставки
  • Моніторингові дослідження
  • Конкурс «Учитель року»

 

Схема роботи
 над шкільною методичною проблемою

І етап Завдання:

  • Визначення проблеми, її теоретичне усвідомлення.
  • Досягнення високої компетентності в суті проблеми, яка вивчається.
  • Вивчення науково-методичної літератури з проблеми, створення картотеки науково-педагогічної літератури.
  • Освоєння наявного досвіду.
  • Дослідження реального рівня професійної майстерності, потреб та інтересів як усього колективу, так і кожного вчителя.
  • Конкретизація практичних рекомендацій, розроблених вченими, стосовно специфіки контингенту вчителів школи, класних колективів.

Форми роботи :

  • засідання методичної колегії, МО, педагогічних рад;
  • інструктивно-методичні наради, засідання творчих груп, школи молодого вчителя;
  • фронтальний внутрішкільний контроль;
  • самоосвіта;
  • вивчення передового педагогічного досвіду.

ІІ етап Завдання

  • Апробація та модифікація інноваційних технологій навчання у практичну діяльність.
  • Корегування рекомендацій у процесі практичного застосування.
  • Створення власного досвіду з проблеми.
  • Поширення створеного досвіду, демонстрування його широким масам вчителів.
  • Опис власного досвіду з шкільної методичної проблеми.

Форми роботи :

  • групові консультації;
  • самоосвіта;
  • відкриті уроку, виховні заходи, заняття гуртків, факультативів. Їх проведення та обговорення;
  • взаємовідвідування уроків;
  • засідання педагогічних рад, МО, педконсиліуми

ІІІ етап Завдання

  • Моніторингові дослідження щодо результативності трансформації педагогічної ідеї в практичну діяльність.
  • Узагальнення результатів науково-методичної роботи, її корекція та впровадження у широку педагогічну практику.

Форми роботи:

  • виставка методичних розробок та літератури з проблеми;
  • робота психолого-педагогічних семінарів;
  • засідання педагогічних рад, методичних об'єднань;
  • науково-практична конференція.
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz