Зібратися разом – це початок,
Триматися разом – це прогрес,
Працювати разом – це успіх.
Г.Форд
Педагогічний колектив Терешківської ЗОШ
Педагогічний колектив школи – це колектив однодумців, який успішно вирішує завдання сьогодення і спрямовує роботу на майбутнє.
Директор школи: Пилипенко Катерина Олексіївна, вчитель вищої категорії, старший вчитель.
Якісний склад педагогічного колективу
Станом на 01.09.2017 року в школі працює 30 педагогічних працівники. Усі вчителі мають вищу педагогічну освіту.
Розподіл педагогічних працівників за кваліфікаційним рівнем:
- спеціаліст – 3 – 10%
- ІІ категорія – 2 – 7%
- І категорія - 13 – 43%
- вища категорія – 12 – 40%
- мають педагогічне звання «вчитель-методист» - 1
- мають педагогічне звання «старший учитель» - 6
Вчитель біології Йосипенко О.М. нагороджена нагрудним знаком «Відмінник освіти України»
Досягнення педагогічного колективу
З метою виявлення і підтримання творчої праці вчителів, популяризації педагогічних здобутків вчителі школи беруть участь у районному етапі Всеукраїнський конкурс «Учитель року».
Результативність участі педагогічних працівників у конкурсах фахової майстерності:
2014-2015 н. рік:
Бородай Л.М. – переможець районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» (номінація «Образотворче мистецтво»);
Кгаєвська І.А. – призер районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» (номінація «Класний керівник року»);
2015-2016н.рік:
Рудяшко О.Г. – призер районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» (номінація «Захист Вітчизни»).
2016-2017 н. рік:
Боярська С.А. - переможець ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу «Шкільна бібліотека-2017» у номінації «Бібліотека – виховний простір навчального закладу».
2017-2018 н. рік:
Бородай Л.М. – переможець районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» (номінація «Фізика»);
За підсумками експертної комісії навчальний заклад у 2014 році атестований з відзнакою (вищий рівень).
Завдання педагогічного колективу на 2017-2018 навчальний рік:
-
забезпечення виконання Конституційних вимог щодо обов’язковості повної загальної середньої освіти;
-
соціальний захист учасників навчально-виховного процесу;
-
підвищення якості і результативності навчально–виховного процесу;
-
розвиток єдиної системи у виявленні та підтримці розвитку обдарованих дітей, створення умов для реалізації потреб особистості в розвитку природних задатків, підтримки інтелектуального потенціалу школи;
-
всебічний розвиток творчих здібностей педагогів, формування в них навичок науково-дослідницької роботи, зацікавленості новими педагогічними технологіями;
-
формування у школярів певної системи художніх уявлень, поглядів, які зможуть допомогти їм виробити в собі дійові критерії естетичних цінностей.