Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 29.03.2024, 04:24

Терешківський ліцей

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Поради батькам

   
  

Увага ЗНО 2014!

    Реєстрація осіб для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні 2014 року триватиме з               3 січня до 5 березня.


       Всю інформацію про проведення ЗНО-2014  Ви можете отримати на сайті Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти http://zno-kharkiv.org.ua/

____________________________________________________________________________________________________________________


Вимоги до зовнішнього вигляду учнів

  Адміністрація школи звертається до батьків з проханням постійно контролювати виконання учнями вимог щодо зовнішнього вигляду. Ці вимоги співпадають з державною політикою України у цьому питанні. Крім того, дані вимоги допомагають правильному вихованню ділової культури та зменшують відповідні видатки батьків.


Щоденний одяг для занять (хлопці):

  • Діловий костюм;

  • Сорочка біла або однотонна світлого кольору;

  • Туфлі (не кросівки).

    Зміни, які допускаються взимку, при низькій температурі:


  • Легкий светр (гольф) під піджак;

  • Жилет (на сорочку під піджак).

    Зміни, які допускаються влітку, при високій температурі:


  • Сорочка з коротким рукавом (не футболка) без піджака;

  • Літні відкриті туфлі.

     

    Щоденний одяг для занять (дівчата):


  • Для учениць 1-4 класів діловий костюм (жакет та спідниця без розрізів до коліна; брюки (не джинси та не stretch-модель) чорного кольору; сарафан).

  • Блуза біла або однотонна світлого кольору (не футболка або майка).

  • Туфлі (без підборів або невисокий каблук, платформа помірної висоти, не кросівки).

  • Колготи тілесного або темного кольору.

    Зміни, які допускаються взимку, при низькій температурі:


  • Легкий светр (гольф) під жакет;

  • Жилет (на блузу під жакет).

    Зміни, які допускаються влітку при високій температурі:


  •  Блуза з коротким рукавом (не футболка) без жакета;

  • Літні відкриті туфлі.

     

    Важливо:


  • Шкільна форма має бути бездоганно випрана та випрасувана.

  • Учень повинен мати чисту носову хустинку, гребінець.

  • Учень зобов'язаний слідкувати за чистотою тіла, рук, зубів, носа, вух.

  • У другій половині дня (під час роботи групи продовженого дня) для учнів 1-4 класів дозволяється заміна ділового одягу на одяг довільного спортивного стилю.

    Одяг для занять фізичною культурою:


  • Спортивний костюм.

  • Футболка.

  • Кросівки або кеди.

  • Змінні шкарпетки.

  • Стрічка або заколка для довгого волосся у дівчат.

    Доповнення при заняттях взимку на свіжому повітрі:


  • Спортивний капелюх.

  • Куртка або додатковий спортивний костюм.

  • Рукавички.

    Категорично не дозволяється:


  • Мати неохайне довге волосся, фарбувати його.

  • Мати довгі нігті або вкривати їх лаком яскравого кольору.

  • Накладати макіяж на обличчя.

  • Носити прикраси (крім пари невеликих сережок для дівчат).

  • Використовувати на території школи значки політичних партій та релігійних конфенсій.

  • Вживати нецензурні слова.

     

    _________________________________________________________________________________________________________________________________ 


 «Ключик до гармонійних відносин»

Наші діти… Ми чекаємо їхньої появи на світ, як дива. Вони – наша радість, надія, сенс нашого життя. Ми бачимо їх талановитими, розумними, великими артистами, успішними бізнесменами, видатними вченими. Ми вкладаємо в них усю душу, хочемо, як краще, а виходить… І тоді постають одвічні питання: «Чому?», «Хто винен?», «Що робити?».

Причини поганих взаємовідносин:

1.Відсутність уваги до життя дитини

Батькам часто бракує часу, сил, а іноді й бажання придивитися до дитини, прислухатися до неї і намагатися зрозуміти. І водночас вони вимагають розуміння та співчуття від дитини, адже власні проблеми здаються найсерйознішими. Більшість батьків думають, що для дитини важливо, аби вона була сита, одягнута і одержала хорошу освіту. Насправді дітям потрібна увага і спілкування з рідними людьми.

Пам’ятайте: Відкриті дружні стосунки – джерело натхнення, стимул до подолання труднощів,те,що , дає почуття задоволення і розуміння того, що зусилля  не будуть марними.

2.  Неприйняття дитини як особистості

Діти – особистості, для кожної є своє призначення. І те, ким вони стануть , а головне, якими, залежить від того, настільки ми поважаємо їх як особистостей, поки вони ще діти.

         Діти – не власність батьків. Ми не можемо судити їх за власною міркою, виносити їм вирок.

Якщо дитина в сім’ї не чує ніжних слів, не відчуває щастя і любові, якщо її не сприймають як особистість, то дитяче серце заповнює почуття відчуженості, непотрібності і неповноцінності.

3. Прояв негативних рис особистості батьків

Усі труднощі виховання випливають з того, що батьки, не тільки не позбавляючись своїх вад, а навіть не визнаючи їх у собі, хочуть щоб цих вад не було у дітей. Від цього всі труднощі і конфлікти.

Дитячий характер до 7 років подібний до свіжо залитого бетону. Життя батьків, яке відбувається на очах у дітей, відкладається як сліди на цьому бетоні. Діти копіюють кожен жест, міміку, погляд. І якщо ви, наприклад. Курите, вживаєте алкоголь чи маєте інші шкідливі звички та забороняєте це робити дитині, вона не розуміє чому так робити не можна, адже мама курить, а вона буде робити як мама. Тому треба боротися зі своїми шкідливими звичками, а не шукати дитячі відмовки, чого ми цього зробити не можемо!

4. Неприйняття батьків як вихователів

Найкращий спосіб виховати дітей хорошими – це зробити їх щасливими. Але на це здатні тільки щасливі батьки.

          Ніякому разі в присутності дітей не засуджуйте її вихователів, вчителів, старших, тоді діти почнуть зневажливо ставитися до них, а потім і до вас, батьків. Тож , цінуймо і поважаймо інших!

          5. Обмеження самостійності дитини, зокрема підлітків

Як говорив Конраді:

« Наше завдання не в тому, щоб зробити себе необхідними нашим дітям, а навпаки, в тому, щоб допомогти  їм навчитися, по можливості скоріше, обходитися без нас!» тому, давайте дітям посильні доручення, не робіть за них те, що вони можуть зробити самостійно!

6. Конфлікти у сімї

Результатом неправильного підходу до виховання дітей у сімї є конфлікти.Конфлікти супроводжуються нерозумінням, образами, зруйнованими взаєминами,стресами, почуттям невдоволеності. То чи потрібно витрачати частину свого життя на з’ясування стосунків? Чи, може, краще навчитися спілкуватися, не створюючи конфліктних ситуацій? Що менше виникає конфліктів, то краще розуміють один одного діти і батьки, то більше тепла і довіри між ними.

7. Низький рівень навчальних досягнень

Якщо батьки з раннього віку визначають захоплення дитини, вони можуть цілеспрямовано коригувати її навчання та дозвілля. Тут потрібно врахувати ще одну обставину: деколи дорослі хочуть реалізувати в своїх діях власні мрії, які не здійснилися. Тоді дитину, яка не має ні слуху, ні бажання займатися музикою, записують до музичної школи чи на танці, або зробити професора , коли дитина не має математичних здібностей. Будь–ласка, не ставте перед дитиною власних планок, не встановлюйте свої рамки у творчій самореалізації дитини. Життя по власному шаблону не зробить її щасливою. Дитина це не знаряддя для здійснення власних мрій , у них є свої.

8. Риси особистості самих дітей

Перші ознаки виникнення і закріплення рис характеру можна спостерігати вже на початку життя людини. Пізніше формуються працьовитість, акуратність, сумлінність, відповідальність, наполегливість та інші. Темперамент  також впливає на розвиток окремих рис характеру. Одні властивості темпераменту сприяють формуванню певних рис характеру, інші — протидіють. Тому неможливо подолати окремі вади характеру (наприклад, грубість і брехливість) і виховати окремі позитивні властивості . Потрібно виховувати цілісну особистість і її відношення до оточуючих, і її відношення до праці та до самої себе.

9. Погана поведінка дітей

Придивіться до вашої дитини уважніше? Яка у вас дитина?

Із свідчень: « Одного разу зустрілися подруги дитинства. Одна з яких стояла зі своїми двома синами. А інша подивилася на них і сказала: «Гарні діти!» А та зітхнула і сказала: «інших немає».

У вас точно не буде інших дітей. У вас є тільки ці. Але це ваші діти. І я впевнена, що ви хочете, щоб вони виросли хорошими та щасливими людьми. Тож давайте допоможемо їм у цьому!

 Виховання дитини – це не втішна розвага, а завдання, яке потребує капіталовкладень – важких переживань, зусиль, безсонних ночей і багато, багато думок!

     



Десять золотих правил для батьків


  • Не марнуйте часу дитини.
  У ранньому дитинстві малюк найкраще сприймає нове, накопичує знання;
  • Формуйте самоповагу.
  Висока самооцінка додає сміливості, впевненості, вміння ризикувати. Діти мають усвідомити, що успіх, майбутній добробут залежить від них самих.
  • Навчіть дитину спілкуватися.
  Є шість умов, за яких  у дитини виробляються корисні навички: щира любов до батьків, приязне ставлення до навколишніх, зовнішня привабливість(одяг,манери), можливість спостерігати соціальне спілкування(поведінка батьків, вчителів),висока самооцінка, уміння підтримувати розмову(достатній запас слів).
  • Пильнуйте, щоб дитина не стала «телеманом». 
  Сидіння перед телевізором гальмує в дітей розвиток лівої півкулі головного мозку. А нею визначається розвиток мовлення. Отже,  з часом у дитини виникнуть ускладнення в спілкуванні.
  • Виховуйте відповідальність, порядність.
  Слід не лише пояснювати, що добре, а що погано, а закріплювати гарні звички, карати за негідні вчинки. За приклад має слугувати гідна поведінка батьків.
  • Навчіть дитину шанувати сімю.
  Добрі стосунки, любов і повага в сімї  виховують краще за будь-які лекції.
  • Подбайте про хороше оточення.
  Оточення впливає на моральні орієнтири, поведінку дітей. Тому уважно придивіться, з ким дружать ваші діти, поцікавтесь репутацією школи, до якої вони ходять.
  • Будьте вимогливими.
  Діти з високою самооцінкою, з почуттям особистої гідності, вмінням робити щось краще за інших виховується, як правило, в сім’ях, де до них ставлять високі вимоги. Але не будьте тиранами.
  • Привчайте дитину до праці.
  Певною мірою ви можете запрограмувати життєвий успіх своїх дітей. Не слід надмірно оберігати своїх синів ы дочок від труднощів. Нехай вони зрозуміють, що шлях до успіху вимагає певних зусиль.
  • Не робіть за дитину те, що вона може зробити сама.
   Нехай вона все пробує, нехай вчиться на особистих помилках, звикає робити щось краще для інших. Якнайбільше спілкуйтеся з дітьми.

 

 


 

Поради батькам: як підготувати дітей до школи



Що можна і чого не можна робити до школи?

Зовсім не слід:

  • змінювати режим дня дитини: позбавляти її денного сну, довгих прогулянок , ігор;
  • оцінювати все, що робить малюк, так, як оцінюється діяльність учня;
  • «проходити» з дитиною програму першого класу, насильно замінюючи гру навчанням.

     Необхідно:

  • прищепити дитині  інтерес до пізнання довкілля, навчити спостерігати, думати, осмислювати побачене і почуте;
  • навчити її долати труднощі, планувати свої дії, цінувати час. Учити дитину слухати і чути оточуючих, поважати чужу думку, розуміти, що власні бажання потрібно узгоджувати з бажаннями інших людей, прагнути реально оцінювати свої дії і досягнення.

Поради щодо запобігання шкільній дезадаптації 


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz